فایل کامل فصل دوم پایان نامه (مبانی نظری) موضوع: مبانی نظری رفتار مصرف کننده - رضایت مشتری - وفاداری مشتری - خرده فروشی - تبلیغات دهان به دهان فرمت: ورد (Word) قابل ویرایش 77 صفحه 96 منبع دارد   فهرست مطالب: فصل دوم: مرور ادبیات نظری مقدمه 1-2-ارزشهای خرید در رفتار مصرف کننده 1-1-2-تاریخچه رفتار مصرف کننده 2-1-2-  تعریف رفتار مصرف کننده 3-1-2-  ارزش های خرید لذت جویانه و فایده گرایانه 1-3-1-2-  سیر تکوین مفهوم ارزش های خرید لذت جویانه و فایده گرایان ...